woensdag 21 juli 2010

Reacties volgers

Hallo allemaal, bedankt voor alle leuke reacties. Ik heb niet gegild hoor bij de kakkerlak. Ik ben er op zich niet echt bang voor, maar deze kwam wel erg snel op mij af. Ben wel blij dat ik het beest pas op de dag van vertrek heb gezien, anders had ik niet meer rustig geslapen. De ritsen van onze koffer/reistas blijven nu constant dicht.
Dani vind tot nu toe Bush Gardens het leukste park. Van de achtbanen vindt hij de Montu wel het leukst.
Voorlopig voor ons geen pretparken meer, we gaan nu richting het strand van Fort Myers waar we met een andere familie uit Veendam hebben afgesproken. Het jongetje van dat gezin (Nick) zat bij Dani op zwemles en heeft ook onlangs zijn B diploma gehaald. Kunnen ze leuk met elkaar gaan zwemmen.

2 opmerkingen:

  1. Dat ze er samen maar een leuke dag van maken !! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat is dan helemaal te gek voor Dani.
    Veel zwem plezier !!!

    BeantwoordenVerwijderen