donderdag 22 juli 2010

21 juli 2010 Dag 9

Vanmorgen weer het "niet zo bijzondere" ontbijt genuttigd bij het hotel. Om kwart voor 10 vertrokken richting Fort Myers Beach. Onderweg nog even gestopt bij de MCDonalds, maar kreeg geen internetverbinding. Bij de afslag van Fort Myers moest ik heel nodig naar de wc. Zit daar net een Walmart. Wij daar dus gestopt. Zie ik ineens een bord "Dani Drive". Heeft Dani dus een eigen straat in Fort Myers.  Foto volgt nog. Bij de Walmart meteen maar even rondgekeken. Een externe harde schijf gekocht voor bij de laptop. 320 Gb voor 59 dollar. Ik heb geen idee wat deze in Nederland kosten.
Rond 3 uur waren we bij het Outrigger Beach Resort. Onze kamer was al klaar (normaal is de check in vanaf 4 uur) dus we hadden geluk dat we meteen de kamer in konden. De zwembroeken meteen tevoorschijn gehaald en op naar het stand. Er is een megagroot wit zandstrand. Erg mooi. Toch nog maar een ligbed met parasol gehuurd. Want ondanks dat het al laat was, was het toch nog erg heet in de zon.
Daarna nog even in het zwembad en om 6 uur weer naar de kamer om te douchen.
Bij het inchecken kregen we een kortingscoupon voor Charley's Grill Boat House (zit aan de overkant van de weg) van 10 procent. Deze dus meteen maar even uitgeprobeerd. Was wel duur, maar erg lekker. Hinny had een rib of beef. Zo'n mega stuk vlees heb je nog nooit gezien. Het laatste stukje ging dan ook echt niet meer op. Ik had een chicken met spinazie en champignon sauce en Dani een burgermenu met aardappelkroketjes. Ook erg lekker. Er was een saladebuffet met 55 soorten. Het was duur, maar het geld ook wel waard. We waren inclusief tip 70 dollar kwijt.
Nick hebben we nog niet kunnen vinden, misschien waren ze een dag uit en zijn we ze net mis gelopen. Morgen in de herkansing.
Geen internet op de kamer maar bij de bar bij het zwembad gratis WIFI. Dus daar zit ik nu. Dani ligt al te slapen. We hebben een kamer op de 1e verdieping aan de achterkant. Kamers zien er goed uit. Schoon en netjes. Er is een lift, dus geen probleem. Hier wel veel nederlanders en duitsers. Tot nu toe nog niet veel nederlanders tegengekomen.

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk, ik heb een aantal jaar geleden ooit ook eens een paar nachten in het Outrigger doorgebracht. En ook gegeten bij Charley. Het leuke aan dit hotel vind ik dat je zo vanuit het zwembad het strand op kan lopen. Veel plezier nog in Fort Meyers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kijk daar zou ik dan weer een foto van willen zien ;-) gluren bij de buren. Lijkt me mooi ...zo vanuit het hotel het strand op.

    Nou geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De zwembroeken worden bij jullie wel erg intensief gebruikt, zeg. Jullie zijn echte liefhebbers! En verstandig ook, om toch maar een parasol te nemen, je hebt er immers niets aan als je beroerd bent door verbranding. We kijken weer uit naar de nieuwe avonturen!

    BeantwoordenVerwijderen