woensdag 21 juli 2010

De Kakkerlak

Gisteren was ik nog vergeten te vertellen dat we een logé hadden in onze slaapkamer. In het hotel in Kissimmee zag ik 's morgens ineens een kakkerlak voorbij lopen in de badkamer. Later zag ik het beestje nergens meer. Zal zich wel verstopt hebben dacht ik. Later zien Hinny de kakkerlak ineens bij zijn slippers zitten. Ineens beweegt het beest en loopt zo onze koffer in. Dat moesten we natuurlijk niet hebben. Gelukkig kroop hij er ook weer uit en liep in hoog tempo op mijn voeten af. Waarop ik een sprongetje maakte zodat hij onder het bed weg kon glippen. Nu weten we ook waarom in onze koffers/reistassen van die netjes zitten die je dicht kunt ritsen. Van nu af aan laten we die niet meer open staan. Dani heeft mijn de hele dag aangesproken op mijn "mooie" sprong.

4 opmerkingen:

  1. Hahaha, die "mooie" sprong van je zal je misschien voorlopig nog wel even moeten aanhoren, maar ik zou niet anders gereageerd hebben hoor, zo'n vies beest die op je voeten afkomt. En ik zou nog wel eerst even mijn koffer checken voor dat ik deze weer dicht zou doen.
    Have fun !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vermoed dat bij die sprong ook nog een gil hoorde??...tenminste, dat zou er bij mij zijn uitgekomen, brr, vies hoor die beesten, en inderdaad altijd goed je koffer checken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wendy zou niet gewoon springen bij het zien van zo een beest, maar spontaan in mijn nek kruipen! chapeau !! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb ik ook meegemaakt, hij zat tussen de baddoek die ik net over het douchegordijn had gehangen. Ik gillen! Receptie gebeld, komt een man met een spuitbus de badkamer spuiten, komt dat beest weer onder de wastafel vandaan. Zegt ie; It's a waterbug! hihihi oeps!

    BeantwoordenVerwijderen