woensdag 21 juli 2010

20 juli 2010 Dag 8

Vandaag naar Bush Gardens. Eerst het ontbijt genuttigd in het hotel. Stelde niet zoveel voor. Dani vond de worstjes wel erg lekker. Om half 10 naar Bush Gardens. Onze gehandicapten parkeerkaart doet weer wonderen en we kunnen "bijna" voor de deur parkeren. We gebruiken onze nederlandse kaart alleen in de parken. Op openbare parkeerplaatsen willen we niet riskeren dat we een boete krijgen van meer dan 200 dollar. Eerst weer de tassencontrole met het stokje en de entreekaart met vingerafdruk. Alledrie goedgekeurd en we kunnen naar binnen. Meteen linksaf voor een speciale gehandicapten kaart. Deze ook weer toegewezen gekregen. In Bush Gardens ben je ook meteen aan de beurt als je deze kaart hebt. Dus niet eerst een paar rondjes wachten. De meneer bij de guest services zei dat we de volgende keer met 6 personen van deze kaart gebruik mogen maken, dus we konden gerust wat familie of vrienden meenemen.
Het was vandaag helemaal niet druk in Bush Gardens. Wel was het bloedje heet. Gelukkig ging het vanmiddag was regenen met als afsluiter een dikke plensbui. Die was ook meer dan welkom. Omdat het zo rustig was mocht Dani vaak meteen 2 keer in een achtbaan.
Hij heeft de volgende attracties allemaal gedaan: Montu 2x, Cheetah Chase 2x, Scorpion, Kumba 2x, Gwazi 2x en Sandstorm. Samen hebben we de Serengeti train gedaan en Congo River Rapids. Bij deze laatste waren Hinny en Dani nog bijna droog, maar ik was tot op mijn huid nat. Ik kreeg de volle laag van achteren in de boot. Maar met deze temperaturen is het ook wel lekker. Nog een show gekeken van Critter Castaways. Dani wou ook nog heel graag in de Sheikra, maar dat mocht niet van mij. Deze vond ik toch een beetje te heftig voor hem. Ook de Phoenix (boot over de kop) hebben we maar niet gedaan. Als hij wat ouder is mag hij daar in.
Om 6 uur waren we helemaal gaar en zijn we teruggegaan naar het hotel. Daar nog even een duik genomen in het zwembad. Hier is ook weer een piratenboot, maar niet zo leuk als in het hotel in Cocoa Beach.
Ondertussen even een was gedraaid. Gegeten bij TGI Friday's. Ze hadden een speciaal caribbean menu. Hinny heeft hiervan de ribs genomen in ik een chicken sandwich. Dani had een kindermenu met spaghetti. Omdat we 2 gerechten hadden besteld van de caribbean kaart kregen we een kortingskaart van 10 dollar voor een volgend bezoek. Morgen onze reis vervolgen naar Fort Myers Beach.

1. Dani jij gaat in al die heftige achtbanen gaaf hoor, onze zoon Jasper vind dat ook zo leuk.
    Jullie hebben het lekker, enne TGI daar neem ik graag de ribs, hmmmm. Je mag de koffers wel goed na kijken op kakkerlakken voor je verder reist grrrrr...

Nog veel plezier bij Fort Myers Beach

2. Dani is precies wel een thrillseeker hé :) is leuk om zo een kleine avonturier mee op reis te mogen hebben !

TGI Fridays gaan we ook proberen om te bezoeken. Lijkt me lekker en goedkoop.

Veel plezier morgen !

3. Wat stoer dat Dani overal al in wil zeg, nog even en je kan hem echt niet meer tegen houden...