maandag 26 juli 2010

25 juli 2010 Dag 13

Vandaag de blog een beetje anders gemaakt. Omdat we tussendoor in het hotel zijn geweest i.v.m. de hoosbui alvast een paar foto's geplaatst met wat tekst. Totaal had ik 124 foto's gemaakt vandaag en daar een paar uitgezocht.
Vanavond wilden we eerst wat gaan eten in het hotel, maar toen ik de kaart zag had ik er geen trek in. Alleen maar vis. Terwijl er op de kamer informatie lag met hele andere gerechten. Blijkt dat ze 3 kaarten per dag hebben. Een ontbijtkaart, een lunchkaart en een diner kaart. We hadden inmiddels de drankjes al besteld en gekregen. Toen ik aangaf dat ik niet van vis hield en dat we dan alleen wat bleven drinken kregen we de drankjes gratis.
Inmiddels was het net droog geworden buiten en zijn we naar Petronia street gewandeld. Hier zit Santiago's Bodega. Een tapas restaurant. Dit was heel bijzonder. In plaats van dat je allemaal een groot bord krijgt krijg je alle gerechten apart die je dan samen moet delen. We hadden totaal 6 gerechten besteld en hadden daar ook meer dan genoeg aan. Maar het systeem van tapas die iedere keer na elkaar geserveerd worden vind ik zelf niet zo leuk. Geef mij maar een groot bord met daarop alles in één keer.
Na het eten nog even gewandeld naar Mallory Square. Hier vertrok net een groot cruiseschip. Is heel leuk op te zien. De boot moest 180 graden draaien. De voorkant blijft bijna op z'n plaats en de achterkant van het schip draait om het schip heen.
Terug gelopen via Duval Street. Hier is het heel druk in alle barretjes en lopen er veel dronken lieden.
Key West is een heel leuk om een dag te vertoeven. Een dag is voor ons voldoende. Als je ook nog aan het strand wilt gaan liggen of boottochten maken. Dan kun je beter meerdere dagen gaan.
Morgenochtend vertekken we naar Fort Lauderdale. Dit is ongeveer 4 uur rijden.

2 opmerkingen:

  1. Je hebt wel prachtige foto's geplaatst zeg.
    Nog heeel veel plezier hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in fort lauderdale, laat de mooie foto's maar komen :)

    BeantwoordenVerwijderen