zaterdag 24 juli 2010

23 juli 2010 Dag 11

Vanmorgen ging Hinny samen met Arie om 7 uur een strandwandeling maken. Vaak zijn er zo vroeg dolfijnen te spotten, maar vandaag waren ze er niet. Wel was er een schildpaddenspoor, pelikanen, fretgatvogels, zeearend en verschillende soorten reigers. Om 9 uur hebben de mannen verse broodjes gehaald bij de Publix. Ondertussen heb ik de tassen weer ingepakt, want het was weer tijd om uit te checken.
Na het ontbijt zijn de kinderen gaan zwemmen in de regen. Dat mocht de pret niet drukken. De moeders zaten onder de parasol even te internetten. Onze koelbox was gesneuveld nadat we er een tas bovenop hadden gezet. Kon dat piepschuim toch niet zo goed tegen. Bij de 7 eleven supermarkt is Hinny even een nieuwe gaan halen. Deze keer een wat steviger exemplaar met hengsel. De eerste was maar 1,88 dollar en deze bijna 8 dollar, dus we verwachten hier een beetje meer van.
Om 12 uur uit het zwembad en Dani nog even snel gedouched bij Nick op de kamer en om half 1 vertrokken richting Naples. Ingechecked bij het Courtyard Marriott hotel. Dit is een mooi hotel met ruime kamers. Netjes ingericht, helaas geen koelkast. Maar met onze nieuwe koelbox en ijsblokjes redden we het prima. Na de kamer geïnspecteerd te hebben op weg om een broodje te gaan eten. We kwamen terecht bij de Coastland Mall en hebben een broodje genomen bij de Subway. Deze blijven lekker en gezond.
Onze creditcard heeft hier ook weer overuren gemaakt. Aankopen gedaan bij Abercrombie & Fitch, Hollister, American Eagle en bij Champs sports. Bij American Eagle kregen we 20% korting op onze hele aankoop als we een 2e spijkerbroek namen. Dat hebben we dus maar gedaan. Zo koste de 2e spijkerbroek maar 22,50 i.p.v. 49,50. Bij Champs Sports stonden we met een korte broek voor Hinny bij de kassa vroegen ze ons of we de 2e gratis broek ook wilden hebben. Dat hadden we niet eens gezien. Natuurlijk namen we de 2e gratis mee. Was toch een broek van 35 dollar. Weer snel verdiend. Eergisteren hebben we een reistas gekocht bij de Walmart (als 3e koffer voor de terugweg) en deze raakt al aardig vol met al onze aankopen.
Nog een rondje door Old Naples gereden. Het winkelgebied was uitgestorven, dus daar zijn we maar niet uitgestapt. Het was een beetje te slecht weer om op de pier te gaan kijken.
Op advies van de receptioniste van het hotel gegeten bij de Cheesecake Factory. Op de foto's is te zien wat voor eten je hier krijgt. Nou, het smaakte weer heerlijk, en de porties waren weer veel te groot.
Om 9 uur weer terug in het hotel en gauw gaan slapen, want morgen een lange dag in de auto naar Key West.
Volgens de mensen hier gaat de storm wel meevallen en gaan de wegen naar Key West alleen dicht als het een Hurricane wordt. En dat verwachten ze hier niet. Op dit moment (10 uur 's avonds) is er nog helemaal niets te merken van een storm. Het waait een beetje en het regent veel, maar geen harde wind of onweer.

1. We zullen ook weer een koelbox kopen, maar twijfel nu of ik niet meteen die hele dure van 8 dollar ga aanschaffen ;-))

Nog heel veel plezier morgen richting Key West, en dat het weer mee zit voor jullie.

2. Wat een koopjes allemaal. Nou ja, op de koelbox na.....We zijn benieuwd naar de tocht richting Key West!