donderdag 15 juli 2010

14 juli 2010 Dag 2

Vanmorgen om 4.00 uur wakker. Beetje liggen kletsen, lezen en de tassen herpakken. Om 8.00 uur zijn we naar buiten gegaan om te gaan ontbijten. Dit hebben we bij Jerry’s gedaan. Was erg lekker, veel te veel en prijzig. Morgen kunnen we best een ontbijtje delen.
Toen we klaar waren bij Jerry’s begon het heel hard te regenen. We hebben nog 10 minuten gewacht, maar zijn toen toch maar verder gelopen over Collins Avenue naar Ocean Drive.
Onderweg nog wat boodschapjes gedaan wij Walgreens. Op Ocean Drive iets gedronken. We waren net weer goed en wel aan de wandel toen de sluizen open gingen. Het begon te onweren en kei hard te regenen. Na 20 minuten geschuild te hebben besloten we om een taxi te nemen naar Bayside Market.
Bayside Market is grotendeels overdekt, dus daar hadden we niet zoveel last van de regen. Bayside Market is echter niet zo goed voor onze creditcard. De eerste aankopen zijn al gedaan. Dani bij Gap een nieuwe outfit en bij Skechers 2 paar nieuwe schoenen. Ina een paar Skechers “Shape Up”. Bij een baseball shop voor Hinny een shirt en korte broek en voor Dani een t-shirt bijpassend bij zijn nieuwe cap.
Tussendoor bij de foodcourt iets gegeten en tegen 17.00 uur weer met de taxi naar Ocean Drive. Vandaar uit weer teruggelopen naar ons Hotel.
Nu liggen we uitgeteld op bed en gaan we vroeg slapen. Morgen rijden we richting Cocoa Beach met onderweg een stop bij de Walmart en waarschijnlijk Vero Beach.

1. Vero Beach stelt niet zo veel voor hoor. Of stop je voor het Disney resort. Die is opzich wel leuk om te bezoeken.