vrijdag 25 juli 2014

Dag 18: 24 juli 2014

Vandaag is onze laatste volle dag in Fort Myers Beach. Ik sta om 7 uur op. Ik krijg last van mijn gewrichten op "vreemde" bedden. Het heeft vanmorgen vroeg geregend en het zwembadwater is erg koud. Ik zoek snel mijn ligbedje in de zon op. Hinny gaat in zee zwemmen en Dani heeft geen haast met opstaan vandaag. Hinny en Dani gaan later op de ochtend nog een uurtje samen in zee zwemmen. Ik blijf lekker bij het zwembad in het zonnetje. Dit houden we tot een uur of 12 vol. Dan gaan we douchen en ik maak alvast een begin met het inpakken van de koffers. 
Na de lunch gaan we op pad. Dani wil vanavond graag eten bij de Cheesecake Factory in Naples. Tot nu toe hebben we hier iedere Florida vakantie nog gegeten. Dus ook deze keer moet het dan maar. De Cheesecake Factory zit naast het Coastland Center. De mall van Naples. We doen dus eerst een rondje mall voordat we gaan eten. Je kunt hier ook gewoon een hondje uitzoeken in de winkel. Dani doneert nog $ 1 voor het goede doel.
We scoren nog wat T-shirts, maar verder houden we de hand op de knip. We eten weer heerlijk bij de Cheesecake Factory en nemen alledrie een Cheesecake to go voor vanavond.
We rijden op ons gemak terug maar huis. Het is ongeveer 40 minuten, dus dat is prima te doen.
We stoppen nog even bij de CVS pharmacy voor wat Dramamine (tegen reisziekte) en een zalfje voor Oma. Die zalf is thuis moeilijk te krijgen, zelfs bij de apotheek. En hier ligt het gewoon bij de drogist in het schap. Volgens onze buren helpt Dramamine heel goed. Ik ga het uitproberen.
Weer terug in de villa ga ik verder met koffers inpakken. Zoals het nu lijkt gaat alles wel passen.
We eten de heerlijke Cheesecake. Dani heeft de naturel genomen en vindt deze toch wel een beetje zuur. Hinny heeft met chocolade mousse en ik heb de vanille. Dani vindt die van mij toch lekkerder. We houden zelfs nog een stukje over voor morgenochtend.
Morgenochtend gaan we vroeg op staan. We willen via het binnenland naar Orlando rijden en onderweg nog stoppen bij het park van www.wildfloridaairboats.com. Hinny en Dani willen toch nog wel graag met een airboat. We zullen zien of dat nog mogelijk is. Het park is 4 uur rijden en daarna nog  ongeveer een uur naar Orlando. 
In eerste instantie hadden we het Best Western in Tampa Bay geboekt. Er is morgenavond een wedstrijd van de Tampa Bay Ray's. Maar Hinny en Dani hebben zich bedacht en willen toch niet naar de wedstrijd. Het hotel hebben we onderweg naar Clearwater gezien en we vonden de ligging toch wat tegen vallen. Er is niks in de buurt te doen. Ik had het geboekt via booking.com en kon nog gratis annuleren. Dat hebben we dus gedaan. Als alternatief hebben we het Holdiay Inn Express aan de International Drive in Orlando geboekt. Dit hotel is inclusief ontbijt en we kunnen hier tot 11 uur blijven. We vliegen pas om 20.10 uur. Dus we hebben de hele dag nog tijd om iets te gaan doen.

3 opmerkingen:

  1. The Cheesecakefactory staat ook bij ons op het lijstje voor deze vakantie. Geniet nog even, ik heb tot zover ook van het verslag genoten!

    Sandra (bluedolph1n op Floridaforum)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh zit het er al weer bijna op? Nog even ten volle genieten dus. Mmm, Cheesecake van CCF. Alvast een goede reis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje alweer bijna de laatste dag!!!
    Maar lekker gegeten bij de cheesecake.....

    BeantwoordenVerwijderen