zondag 19 augustus 2012

Dag 7. 19 augustus 2012

We zijn al helemaal gewend aan de tijd. Dani is nu iedere morgen rond 7 uur wakker. We doen rustig aan. Ik ga om half 9 een rondje van 4 km hardlopen in mijn nieuwe outfit.
Daarna gaan we naar het zwembad. Die ligt om deze tijd nog helemaal in de schaduw. Het is er dan ook nog niet druk en dat vinden we wel fijn.
Om half 12 wordt het aardig druk. De zon staat nu vol op het zwembad. Gelukkig hebben wij een parasol om in de schaduw te kunnen zitten.
Tegen 1 uur gaan we naar de kamer. Aankleden en op pad naar de Subway voor een broodje. Is ongeveer 150 meter van het hotel, dus dat kunnen we wel lopen.
Ik voel me niet zo lekker dus we gaan eerst weer terug naar de kamer om te rusten. We hebben nog boodschappen nodig en hadden het plan om naar een Walmart te gaan. Dat doen we maar niet. We gaan naar de dichtstbijzijnde Publix en halen brood en drinken.
Terug bij het hotel duik ik meteen mijn bed in. Het gaat niet lekker. Ik val zelfs even in slaap.
Om half 7 ga ik toch maar mee naar de IHOP om te eten. Dit is 100 meter lopen. Even buiten zijn voelt wel goed, maar na 10 minuten hou ik het voor gezien en loop ik snel terug naar het hotel en duik mijn bed weer in. Hinny neemt mijn bestelde salade met kip wel mee in een box. Dat is heel gewoon hier.
De rest van de avond blijven we op de kamer. Hinny en Dani hebben geen zin om zonder mij op pad te gaan.
Hopelijk voel ik me morgen weer beter.



4 opmerkingen:

  1. Ach wat sneu!! Pas je wel even op Ina, gelukkig luister jij goed naar je lijf! Dan af en toe maar naar bed om uit te zieken!!! Vandaag vertrekken wij naar Italiƫ, we zijn al helemaal voorbereid met de warmte.... Wat was het warm,vies warm in Nederland!!!!ik hoop ook mooie foto's te maken. Jij maakt ook de prachtigste foto's!!! Mooi man.... We hebben wifi in het hotel dus kan ik jullie blijven volgen... Leuk!
    Ik hoop dat je vandaag weer wat beter gaat voelen! Groetjes en knuffel voor Dani ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beterschap, hopelijk ben je snel weer de oude !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dat is vervelend, hoop dat je snel weer beter voelt. Doe rustig aan het is tenslotte vakantie.
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He wat vervelend voor je, ziek lekker uit en beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen