woensdag 22 augustus 2012

Dag 9. 21 augustus 2012

Vandaag een vrij kort verslag.
Ons plan om naar Bush Gardens te gaan viel in duigen zodra ik uit bed stapte. Het ging nog lang niet goed. Ik ben dus de hele ochtend in bed gebleven. Dani is bij mij op de kamer gebleven om wat te spelen op de IPad en Hinny is naar zee gegaan om te zwemmen. Er waren giga hoge golven.
Wat het nu precies is waar ik last van heb. Ik weet het niet. Ik heb geen koorts en ben ook niet echt misselijk. Maar zodra ik opsta wordt ik draaierig. Hinny heeft vanochtend een suikermeter gehaald bij de cvs pharmacy, want die had ik niet meegenomen van thuis. Maar mijn suikers zijn hoog genoeg, dus dat is het probleem niet. Het lijkt meer op zeeziek zijn. Ik heb nu de armbandjes van de Hema omgedaan die zouden moeten helpen bij zeeziekte. Misschien helpt dat.
Vanmiddag hebben we de hele middag bij het zwembad gelegen. Het was heel erg bewolkt waardoor je niet in de gaten hebt dat je verbrand. Tegen half 5 werd het koud en zijn we naar de kamer gegaan om te douchen en aan te kleden.
We gingen eerst naar een Publix om brood te halen voor morgenochtend, maar het regende inmiddels zo hard dat we 5 minuten in de auto hebben zitten wachten tot het droog werd. We hadden geen zin om ons nat te laten regenen voor een brood, dus zijn we eerst doorgereden naar de International Plaza in Tampa. Dit is een hele grote Mall. Eerst hebben we wat gegeten bij California Pizza Kichen. Dani heeft eerst zijn kinderpizza opgegeten en daarna nog een deel van mijn spaghetti. Hij had zijn buikje tonnetje rond. En later ook buikpijn.
In de mall eerst even gekeken voor een IPhone. Maar deze zijn hier omgerekend net zo duur als thuis, dus die nemen we hier niet mee.
Bij de Walking Company ben ik nog wel geslaagd voor een paar zwarte UGG's.
Zie foto's. Welke zal ik nemen de hoge of de lage? Met of zonder knopen? Het zijn de hoge zonder knopen geworden. Staat wel charmant onder een korte broek. Dus komende winter geen koude voeten meer.
Voor de kinderen is er zelfs een honkbal veld nagebouwd in het klein. Op een tv wordt live de wedstrijd van de Tampa Ray's getoond.
Hinny slaagt nog voor een vest en shirt bij Aeropostale. Onze 3e koffer zit nu wel vol. Dus niet meer shoppen de rest van de vakantie.
Op de terugweg nog de stop gemaakt bij de Publix voor brood. Het regent nog steeds dus ik wordt voor de deur afgezet en ga alleen even snel naar binnen. Ze hebben hier wel een hele goede service. Personeel van de Publix staat in regenponcho en paraplu's bij de deur om de klanten te helpen de boodschappen in de auto te laden.
Als we langs Pier60 rijden is het erg stil op straat. Niemand gaat met dit weer naar buiten.
Morgen gaan we verhuizen van Clearwater Beach naar Bradenton. We hebben wel een planning voor morgen, maar dat verklappen we nog niet. Of ons plan doorgegaan is lezen jullie dan morgen wel.
Busch Gardens bewaren we voor donderdag of vrijdag.


3 opmerkingen:

  1. Het is te hopen dat je je snel beter gaat voelen.
    Is toch zonde van je vakantie.
    De hoge Ugg's vind ik ook het leukste staan;-)
    Grtz.Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat vervelend,hoop dat je snel weer op knapt!! Hier in Italiƫ erg warm weer(38) Gr. Wel prachtige omgeving! Hey beterschap en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Meten ze in de USA ook in mmol/l of in mg/dl?
    In ieder geval beterschap.

    BeantwoordenVerwijderen