vrijdag 17 augustus 2012

Dag 5. 17 augustus 2012

Vandaag gaan om half 7 de eerst oogjes open. We beginnen dus al te wennen aan het tijdsverschil.
Even de mail checken en kijken of er nog reacties zijn op het blog. Is altijd leuk.
Om 9 uur zitten we aan het ontbijt bij de IHOP. Erg lekker, maar niet voor iedere dag. Morgen weer gewoon een broodje op de hotelkamer.
Om 10 uur zijn we bij Naples ZOO. Een erg leuke dierentuin. Leuk aangelegd en dieren die je bij ons niet in de dierentuin ziet. De apen zitten op eilandjes. Hier vaar je met een boot tussendoor. Ook was er een erg leuke show. We moesten nog schuilen voor een onweersbui. Gelukkig stonden we droog, anders waren we tot op de onderbroek nat geweest zo'n heftige bui was het. Gelukkig was het 15 minuten later weer droog en konden we de rest van de dierentuin nog bekijken.
Rond half 2 hebben we het wel gezien en gaan we weer naar de auto. Volgende stop is de Miromar Outlet.
Hier zijn we de rest van de middag zoet geweest met kleding passen en kopen. Nike, Converse, Adidas en GAP hebben weer flink aan ons verdiend. Onze 3e koffer is al bijna vol.
Om half 7 zaten we aan het diner bij Applebee's. Het was erg lekker en goed verzorgd.
Onderweg nog een korte stop bij de Publix om wat brood en drinken te kopen. Om 9 uur zijn we weer terug in het hotel voor de laatste overnachting hier.
Nog even de weblog bijwerken en wat foto's uitzoeken en dan naar bed.