zaterdag 25 augustus 2012

Dag 12. 24 augustus 2012

Vanmorgen met z'n 3-en een moeilijke en dure beslissing genomen. Het gaat 's morgens nl. niet goed met mij en het wordt eigenlijk niet beter. Tot zondag hebben we wel een goed appartement maar vanaf dan zouden we weer naar een hotelkamer gaan aan zee.
We hebben dan ook unaniem besloten dat het beter is als we naar huis gaan. De eerst volgende vlucht van Fort Myers naar Düsseldorf gaat morgen middag om 16.35 uur.
We hebben met AirBerlin gebeld of het mogelijk is om met deze vlucht mee te gaan. Geen probleem. Echter wel even het verschil in ticketprijs bijbetalen. We hebben hier met z'n 3-en uitvoerig over gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat ondanks de kosten we toch liever naar huis gaan.
Er is nl. ook een tropische storm op komst en dat zou ook best een orkaan kunnen worden. Op zich zouden we dat niet erg hebben gevonden, want dat was twee jaar geleden ook zo. En natuurlijk een unieke ervaring. Maar zoals ik mij nu voel kan ik dat er absoluut niet bij hebben.
Dus vandaag was onze laatste volle dag in Florida. Vanmorgen zijn we nog even naar het zwembad geweest. Vanmiddag hebben we nog wat inkopen gedaan bij de Premium Outlet in Ellenton en bij de Walmart.
Als afsluiter hebben we gegeten bij de Outback. Daarna de koffers ingepakt.
Morgenochtend vertrekken we dan naar het vliegveld in Fort Myers.

1. Tjee, wat een pech voor jullie.
    Als je je echt niet beter gaat voelen kun je inderdaad maar beter in NL zijn.
    Sterkte en een goede reis naar huis.
    Grtz.Yvonne

1. Hallo allemaal, wat ontzettend jammer dat jullie de vakantie moeten afbreken!!
      Maak denk weleen verstandige beslissing!! Maar heb wel heel veel mooie foto's voorbij zien komen met leuke verhalen!we wensen jullie een goede vlucht en dan maar naar de dokter in Nederland!! We horen elkaar weer snel! Dikke knuffel Gisela en Ita

Verwijderen
  2. Dat is vervelend zeg, jammer dat de vakantie zo moet eindigen, maar heel begrijpelijk!!
    Alvast een goede terug reis.. en dat je maar snel weer opknapt !!!

3. Nou zeg wat is dat nou sneu. Maar als je niet in orde bent kun je het beste thuis zijn. Goede vlucht en ik hoop dat je snel opknapt.

4. Oh wat jammer nou. Maar het is vast de juiste beslissing en jullie kunnen toch terugkijken op weer een mooie vakantie in Florida.
    Een goede terugreis en heel veel sterkte.

5. Goh Ina, dat zal een moeilijke beslissing voor je geweest zijn maar zodra deze gedacht bij je opkomt is het beter er gehoor aan te geven. Ik hoop dat je thuis snel opknapt!! Fijne vlucht naar huis.

6. Wat is dat balen, ik dacht even dat het beter ging maar toch niet dus.
    Hopelijk knap je in Nederland snel weer op.
    Goede terugvlucht.

7. Wat ontzettend jammer zeg ... maar luisteren naar je lichaam is heel belangrijk. Beterschap!