maandag 27 augustus 2012

27 augustus 2012

Na een goede nachtrust dankzij de melatonine vanmorgen een afspraak gemaakt bij de huisarts.
Ik kon meteen om 09.20 uur terecht.
Waarschijnlijk is door een virus mijn evenwichtsorgaan aangetast. Hierdoor ben ik steeds duizelig. Heb nu medicijnen gekregen. Het kan zeker nog een dag of 5 duren voordat er verbetering optreedt.
We zijn dus blij dat we weer thuis zijn. Het had in Florida dus niet meer over gegaan.
Thuis moet ik juist mijn evenwichtsorgaan weer trainen om het over te laten gaan. Dat betekend dat je soms expres snel moet opstaan ook al weet je dat je duizelig wordt.
Iedereen bedankt voor de beterschapswensen en wie weet gaan we ooit nog weer terug naar Florida.
Voorlopig hebben we echter andere plannen. In oktober gaan we nog een weekje naar Mallorca om daar een halve marathon te gaan lopen en in de winter gaan we een weekje skiƫn in Oostenrijk. En de zomervakantie volgend jaar dat zien we dan nog wel.

1 opmerking:

  1. Fijn dat je nu en weet wat je hebt, en dat je er medicijnen voor hebt !!
    Tot een volgende vakantie !!

    BeantwoordenVerwijderen