woensdag 15 augustus 2012

Dag 2. 14 augustus 2012 Vervolg

Om kwart over 1 plaatselijke tijd zijn we geland in Fort Myers. Een kwartier eerder dan gepland.

In Fort Myers stond de rolstoel hulp voor Dani alweer klaar en waren we zo door de douane. Bij de bagageband begon het wachten. Eerst kwamen er een paar koffers, toen een hele tijd niets en langzamerhand kwamen alle koffers aan. In het vliegtuig moet je een formulier invullen. Eén van de vragen op het formulier is of je levensmiddelen bij je hebt. Aangezien wij altijd wat koekjes en snoepjes mee hebben heb ik hier naar waarheid ja ingevuld. Er werd bij de controle nog even navraag gedaan wat voor soort levensmiddelen we dan wel bij ons hadden. Koek en snoep was geen probleem.

Daarna meteen door naar Alamo. Ondanks dat er geen rij stond hebben we toch de kiosk uitgeprobeerd. En ja hoor alles werkte. Het is wel veel werk om alles in te geven want voor de 2e bestuurder moet je alle gegevens nog een keer intypen. Waarschijnlijk hadden ze dat bij de balie sneller gekund. Maar nu weten we ook weer dat de kiosk op Fort Myers ook werkt. Met het strookje papier uit de kiosk richting de garage. Hier konden we kiezen uit een Jeep Liberty of een Jeep Patriot. De Jeep Liberty leek iets groter dus hebben we daar één van gekozen. Nu hadden we ook weer de keuze uit een rode of een grijze. Het is de grijze geworden met maar 3600 miles op de teller. Dus nog een vrij nieuwe auto.

De tomtom ingesteld en op weg naar Naples. Onderweg in Bonita Springs een broodje gegeten bij de Subway en wat boodschapjes gedaan bij de Publix. Meteen ook maar een koelbox aangeschaft. Die heb je hier wel nodig met een temperatuur van rond de 35 graden. In de verte begon het ook te onweren, maar gelukkig kwam het niet onze kant op. In Naples ons hotel opgezocht. We moesten even een blokje om want de weg is opgebroken, maar gelukkig was de ingang van het hotel wel bereikbaar. Ziet er goed uit.

Meteen de zwemkleding aan en het zwembad opgezocht. Het was heerlijk lauw water. Rond 6 uur gaan we weer naar de kamer want Dani is wel erg moe. We willen niet te vroeg gaan slapen want anders staan we om 4 uur alweer klaarwakker naast ons bed.

CIMG4304CIMG4299CIMG4306

1. Mooi op tijd geland, jullie zijn er!
    Al bij Subway en Publix geweest, lekker hoor.
    Veel plezier in Naples.

2. Sjonge jullie zitter er al, heerlijk hoor en al gezwommen ook... heel veel plezier !!!

3. Fijn, jullie zijn er na een rustige reis. Geniet ervan, ik geniet van je verslag!

4. Nou dat is allemaal vlot verlopen. Ook al in het zwembad gelegenl.
    Nu is de vakantie echt begonnen.