vrijdag 12 augustus 2011

Dag 18 donderdag 11 augustus 2011

Vanmorgen om 9 uur was Hinny al op weg naar het strand. Het was heerlijk bewolkt weer. Dani en ik zijn later bij Hinny gaan kijken. Oma bleef in het appartement. Dani zei steeds: “ik ga niet in de zee, ik wil naar het zwembad”. Toen hij de zee zag was het eerste wat hij zei: “ik wil er ook in”. Het water is erg helder. Je krijgt van de visjes een gratis behandeling voor je voeten. Na een minuut of 10 was Dani het alweer zat en zijn we naar het zwembad gegaan. Hier zijn we tot ongeveer half 1 gebleven. Er is ook een hot tub. Deze is wel erg warm. Je mag er ook niet langer dan 15 minuten in. We hadden eerst niet in de gaten dat je zelf het knopje om moest zetten om het te laten bubbelen.

In het appartement een broodje gegeten. Hinny heeft nog een wandeling langs het strand gemaakt. Het was inmiddels niet meer zo bewolkt en te heet om bij het zwembad te liggen. Ze hebben geen parasols waaronder je in de schaduw kunt liggen.

Om 3 uur zijn we toch nog maar even op pad gegaan. Naar de Las Olas boulevard. Hier zitten wel wat winkeltjes, maar niets voor ons. We hebben nog wel even een crèpe gegeten.

Omdat we laat de crèpe hadden gegeten was er geen ruimte meer voor een uitgebreid diner. We hebben afgesloten bij de McDonalds. Terug in het appartement alvast de koffers zover ingepakt. Volgens mij gaat het allemaal net passen. We vliegen morgen om 15.55 uur vanaf Miami en zijn dan zaterdagmorgen om 07.10 uur in Düsseldorf.

IMGP0004CIMG4230

1. Wat jammer dat het alweer voorbij is, maar jullie hebben wel een heerlijke vakantie gehad. Leuk om jullie te volgen tijdens de vakantie.
    Alvast een heel goede reis nasr huis gewenst,
    groet Christa

2. Gratis dr. Fish, haha. Lekker heh dat heldere water . Jammer dat het al weer bijna opzit voor jullie. Alvast een hele goede terugreis gewenst.

3. jammer dat het er alweer op zit jullie kunnen terug kijken op een mooie vakantie.
    een hele goedee terug reis gewenst.

4. Jammer dat het al weer op zit, we hebben met veel plezier meegelezen . Hopelijk hebben jullie warme kleding in de koffer, want het is hier kkkkoud.

5. Wat vliegt de vakantie altijd voorbij, jullie hebben het wel weer erg lekker gehad. Alvast een goede reis terug !!

Tot een volgende vakantie!

6. Uiteraard jammer dat het voorbij is weer, maar julie hebben wel genoten van een mooie vakantie. Goeie reis terug.

7. Alvast een hele goede reis terug, jullie hebben een mooie reis gemaakt.