donderdag 11 augustus 2011

Dag 17 woensdag 10 augustus 2011

Vanmorgen naar de Sawgrass mills mall gereden. Onze tomtom stuurde ons via de Interstate 95 helemaal om Fort Lauderdale heen. Onderweg zagen we een afslag Sunrise Blvd en de mall zit aan deze weg. Toch maar de tomtom gevolgd. Het was een erg drukke route waar ze bezig zijn met wegwerkzaamheden. Op de terugweg hebben we de kaart erbij gepakt en zijn we de Sunrise boulevard helemaal afgereden tot aan het strand. Daar de A1A op richting het noorden. Aan deze weg zit ons hotel, dus het was eigenlijk heel gemakkelijk. Soms begrijp je niet waarom een navigatiesysteem zulke moeilijke routes neemt. We konden dus gewoon bij ons hotel rechtsaf. Na ongeveer 10 kilometer weer rechtsaf. Dan ongeveer nog 30 kilometer rechtdoor en daar was de mall.

In de mall konden we ons geld natuurlijk wel weer kwijt. Nog wat kleding gekocht bij Aeropostale, GAP en Tommy Hilfiger. Geluncht bij het Rainforest Cafe. Rond een uur of 4 weer op huis aan.

Naast de mall zit een Wal-Mart. Wij daarheen voor brood en melk. Was een erg kleine winkel en ze hadden haast geen levensmiddelen. Dus ook geen brood. Bij ons hotel om de hoek zit een Family Dollar (supermarkt) en we hadden het idee opgevat om daarheen te wandelen en wat brood en melk te halen. Vanuit de auto leek het een kort stukje, maar uiteindelijk was het toch best wel ver lopen. Maar het was heerlijk weer om te wandelen. Komen we daar: GEEN brood. Waren we nu toch maar de andere kant op gewandeld, want daar zit een Publix op ongeveer 3 kilometer afstand. Weer terug naar het hotel en in de auto gestapt en naar de Publix gereden. Ondanks dat het een kleine Publix is hadden ze gelukkig nog wat broodjes.

Terug in het appartement nog wat tv gekeken en achter de laptop. Morgen de laatste volle dag. We maken er een rustdag van. Lekker naar het strand en naar het zwembad.

1. Jullie vermaken je uitstekend, geniet heerlijk aan het strand morgen.

2. De wegen van TomTom zijn soms ondoorgrondelijk, zo ook in jullie geval. Heerlijk geshopt, gewandeld en vandaag tot slot en rustdag. Ik duim voor mooi weer!

3. TomTom soms is het een heerlijk ding maar soms wil je hem gewoon het raam uitgooien. ;-)

4. Hoi Donald Duck wij willen hem wat vaker uit het raam gooien.
    Vorig jaar heeft ie het ook al een paar keer geflikt.
    Maar we hebben hem ook weer nodig om op het vliegveld van Miami te komen,
    En in Nederland hebben we hem ook wel nodig dus hem uit het raam gooien wordt hem niet .