dinsdag 23 februari 2010

Vliegtuigstoelen gereserveerd

Op het Florida Forum stond dat de stoelreservering los staat van de online check in. De online check in kan pas 24 uur voor vertrek. Dat moest ik dus even uitproberen. En ja hoor, we konden nu al stoelen reserveren voor onze British Airways vlucht in juli. Ook de paspoortgegevens konden alvast ingevuld worden, dan is dat niet meer nodig op het vliegveld. Zelfs de rolstoelreservering kwam in beeld. Op onze vlucht naar Londen Heathrow zitten we op rij 12 en op de vlucht naar Miami op rij 40. Beide vluchten een raamplaatsje. Op de terugweg heb ik dezelfde stoelnummers weer gereserveerd. Via de site van British Airways kun je ook meteen door naar de site van ESTA. Dat hebben we ook meteen maar even ingevuld. Alle formaliteiten zijn nu afgehandeld.

1 opmerking:

  1. Ha leuk huh die voorbereidingen, ik daar echt van genieten. Das mooi dat je de plaatsen hebt vastgelegd, kun je iedereen een beetje bij elkaar parkeren. En Esta kan je maar geregeld hebben, ik las dat sommige vliegtuigmaatschappijen op om een ESTA print vragen. Ik heb ze daarom maar uitgeprint, wellicht nog een idee ook voor jullie.

    Verder veel plezier met de vorderingen !!

    BeantwoordenVerwijderen